رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ۲۰ پزشک متخصص جدید در رشته‌های مختلف پزشکی به‌تازگی فعالیت خود را در شهرستان‌های تابعه این دانشگاه (گناباد و بجستان) آغاز کردند.
کد خبر: ۹۵۶۲۶۳۹
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، رضا احمدی اظهار کرد: این پزشکان در رشته‌های تخصصی بیماری‌های قلب و عروق، جراحی عمومی، بیماری‌های عفونی و گرمسیری، آسیب‌شناسی، بیماری‌های داخلی، زنان و زایمان، کودکان، بیهوشی، روانپزشکی، چشم‌پزشکی، اورولوژی (کلیه و مجاری ادراری تناسلی) و E.N.T (گوش، حلق، گلو و بینی) به مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان خدمت ارائه می‌کنند.

 وی ادامه داد: پزشکان متخصصی اورولوژی و روان‌پزشکی برای نخستین‌بار در شهرستان بجستان خراسان رضوی مشغول به کار شدند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: باتوجه‌به نیازهای مختلف درمانی درخواست جذب ۳۵ پزشک متخصص جدید داشتیم که باتوجه‌به محدودیت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۰ پزشک متخصص جدید به مجموعه دانشگاه افزوده شدند.

 هم اکنون ۸۴ پزشک متخصص و پنج پزشک فوق‌تخصص و افزون بر ۶۰ پزشک عمومی در رشته‌های مختلف در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی گناباد به مردم خدمت می‌کنند.

 دانشگاه علوم پزشکی گناباد با ۱۳۴ عضو هیئت‌علمی و استاد، آموزش ۲ هزار دانشجو در ۲۹ رشته مرتبط با پزشکی را بر عهده دارد که از این تعداد ۶۰۰ دانشجوی پزشکی عمومی در دانشگاه شاغل به تحصیل هستند.

 دانشگاه علوم پزشکی گناباد با ۲ بیمارستان علامه بهلول گنابادی و آیت‌الله مدنی، ۱۷ مرکز سلامت، ۴۶ خانه بهداشت و ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی مشغول ارائه خدمت به مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی است.

 بیش از ۱۳۰ هزار نفر از مردم این شهرستان‌ها زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها